1

تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک روسی+تصویر

  • کد خبر : 344686
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت درباره خونریزی داخلی شدید یکی از کادر درمان پس از تزریق واکسن اسپوتنیک توضیح داد.

واکسن روسی اسپوتنیک وی واکسن روسی نمایه

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت درباره خونریزی داخلی شدید یکی از کادر درمان پس از تزریق واکسن اسپوتنیک توضیح داد.

به گزارش افق انلاین ، کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذاودارو درباره خبر خونریزی داخلی شدید پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک در شهر گناباد، اظهار کرد: یکی از همکاران پزشک ما در گناباد پس از تزریق واکسن روسی دچار علائم گوارشی و در مدفوع او ‌خون دیده شد.

او ادامه داد: به طور کلی هر واکسنی دارای عوارضی است و این موضوع بعید و دور از انتظار نیست.

تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن روسی

جهانپور افزود: در حال حاضر بروز عوارض گوارشی در همکار پزشک در حال بررسی است و هنوز مشخص نیست که این عوارض مربوط به تزریق واکسن است یا نه.

او گفت: بروز علایم گوارشی پس از تزریق واکسن بسیار نادر است، اما بعید نیست و همکاران ما در حال بررسی این موضوع هستند.

گفتنی است؛ امروز در شبکه‌های اجتماعی اعلام شد دکتر نبی‌پور پزشک متخصص اطفال شهر گناباد که چندی پیش واکسن کرونای اسپوتنیک روسی تزریق کرده بود؛ به دلیل عوارض این واکسن و خونریزی شدید داخلی در بیمارستان بستری شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghonline.com/?p=344686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر

مبتلایان در ایران
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

مبتلایان در هر میلیون